E-Services

Βρείτε πληροφορίες για τα eServices

ePos (Πληρωμές με κάρτες Visa, Mastercard και Maestro)

Για τη χρήση της υπηρεσίας δεν απαιτείται εγγραφή σε κάποιο σύστημα. Μέσω της υπηρεσίας ePos μπορείτε χρησιμοποιώντας τραπεζικές κάρτες Visa, MasterCard και Maestro, να κάνετε τα παρακάτω:

Εξόφληση παραστατικού
Με την επιλογή αυτή μπορεί κάποιος να εξοφλήσει ένα παραστατικό μέσω τραπέζης με δόσεις ή εφάπαξ, εάν διαθέτει τα στοιχεία του παραστατικού και το Α.Φ.Μ. του. Αυτό ισχύει και για την εξόφληση μέσω δόσεων της συμμετοχής σε κάποιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών.

Προκαταβολή συμμετοχής σε Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών
Η εφαρμογή επιτρέπει σε έναν μεταπτυχιακό φοιτητή να πραγματοποιήσει την πληρωμή μέσω τραπέζης της προκαταβολής συμμετοχής του σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, το οποίο πρόκειται να παρακολουθήσει. Απαιτείται η επιλογή της σχολής, του Μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών και η εισαγωγή του Α.Φ.Μ. και του ονοματεπωνύμου του φοιτητή.

Άλλες πληρωμές
Από την επιλογή αυτή μπορεί κάποιος να πληρώσει μέσω τραπέζης τη συμμετοχή του σε ένα συνέδριο ή σε μια εκδήλωση που διοργανώνει το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, καθώς και οτιδήποτε άλλο. Απαιτείται η επιλογή της κατηγορίας, το είδος της υπηρεσίας προς πληρωμή, καθώς και η εισαγωγή του Α.Φ.Μ. και του ονοματεπωνύμου του συμμετέχοντα.

 

Υπολογισμός κόστους σύμβασης βάσει Άρθρου 39 (Εργαλείο υπολογισμού διαφόρων οικονομικών στοιχείων μίας νέας σύμβασης έργου)

Για τη χρήση της υπηρεσίας δεν απαιτείται εγγραφή σε κάποιο σύστημα.

Με το εργαλείο αυτό μπορεί κανείς να υπολογίσει διάφορα ποσά που αφορούν σε μια νέα σύμβαση ενός εργαζόμενου, έχοντας ως δεδομένα το ασφαλιστικό του πακέτο κάλυψης και το αν υπάγεται σε απόδοση Φ.Π.Α. ή όχι και δίνοντας ως παράμετρο είτε το τελικό ποσό που θα αναγράφεται στη σύμβασή του, είτε το συνολικό κόστος που θα έχει για το έργο στο οποίο θα συμμετέχει, είτε το τελικό καθαρό ποσό που θα λάβει. Το εργαλείο προσφέρει πληροφορίες για όλα τα παραπάνω ποσά που προκύπτουν, καθώς και για το ποσό του Φ.Π.Α. που θα πρέπει να αποδώσει ο εργαζόμενος, το ποσό της παρακράτησης φόρου (20%) και τα ποσά του ΕΦΚΑ εργαζομένου και εργοδότη.

 

EConf (Εφαρμογή αιτημάτων συμμετοχής σε συνέδρια)

Για τη χρήση της υπηρεσίας απαιτείται εγγραφή στο σύστημα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΚΕΠΠ eServices, η οποία γίνεται μετά από ηλ. αίτηση του ενδιαφερόμενου, επαλήθευση των στοιχείων του και αποστολή στοιχείων εισόδου μέσω ηλ. ταχυδρομείου.

Δικαίωμα εγγραφής έχουν τα μέλη Δ.Ε.Π., οι υποψήφιοι διδάκτορες, οι μετα-διδακτορικοί φοιτητές, καθώς και τα μέλη του Διοικητικού Προσωπικού, τα ΕΔΙΠ και τα ΕΤΕΠ (με διδακτορικό τίτλο) του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Μέσω της υπηρεσίας μπορεί ο χρήστης να κάνει τα παρακάτω:

Νέο αίτημα συμμετοχής, λίστα συμμετοχής σε συνέδρια
Μετά την είσοδό του στο σύστημα, ο χρήστης μπορεί να καταχωρήσει ένα νέο αίτημα για συμμετοχή σε επιστημονικό συνέδριο, θερινό σχολείο ή executive seminar. Επίσης μπορεί να δει λεπτομέρειες από τα συνέδρια στα οποία έχει ή πρόκειται να λάβει μέρος, καθώς και να τροποποιήσει ένα αίτημα για νέο συνέδριο το οποίο βρίσκεται ακόμα στη στάδιο της προσωρινής αποθήκευσης.

Εκχώρηση άδειας συμμετοχής σε συνέδριο για φοιτητή
Μπορεί επίσης να δώσει τη δυνατότητα σε έναν διδακτορικό ή μετα-διδακτορικό του φοιτητή να συμμετάσχει σε ένα συνέδριο, προκειμένου να παρουσιάσει κάποια εργασία του. Αυτό βέβαια απαιτεί να έχει κάνει πρώτα εγγραφή ο διδακτορικός ή μετα-διδακτορικός φοιτητής και να έχει δηλώσει το τμήμα στο οποίο ανήκει και τον επιβλέπων καθηγητή του. Με την καταχώρηση της άδειας από τον καθηγητή, το σύστημα δημιουργεί ένα έγγραφο σε μορφή ms word (doc) όπου αναφέρονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για την άδεια προς τον φοιτητή και το οποίο πρέπει να υπογράψει ο καθηγητής και να δώσει στον φοιτητή για να το προσκομίσει με τη σειρά του στην Επιτροπή Ερευνών μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά του.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις συμμετοχής σε συνέδρια περιέχονται στη σελίδα Ερευνητική Πολιτική του Κέντρου Ερευνών.

 

eProject (Εφαρμογή διαχείρισης έργων)

Για τη χρήση της υπηρεσίας απαιτείται εγγραφή στο σύστημα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΚΕΠΠ eServices, η οποία γίνεται μετά από ηλ. αίτηση του ενδιαφερόμενου, επαλήθευση των στοιχείων του και αποστολή στοιχείων εισόδου μέσω ηλ. ταχυδρομείου.

Δικαίωμα εγγραφής έχουν τα μέλη Δ.Ε.Π., οι υποψήφιοι διδάκτορες, οι μετα-διδακτορικοί φοιτητές, καθώς και τα μέλη του Διοικητικού Προσωπικού, τα ΕΔΙΠ και τα ΕΤΕΠ (με διδακτορικό τίτλο) του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Μέσω της υπηρεσίας eProject ο χρήστης μπορεί να κάνει τα παρακάτω:

Λίστα έργων
Μετά την είσοδό του στο σύστημα, ο χρήστης μπορεί να δει μια λίστα από τα έργα στα οποία είναι επιστημονικός υπεύθυνος και να βρει πληροφορίες για αυτά μέσω των σχετικών αναρτήσεων στη Διαύγεια. Για κάθε έργο από αυτά μπορεί να βρει στοιχεία για τα παρακάτω:

  • Προϋπολογισμοί και τροποποιήσεις τους συνοδευόμενα από ημερομηνία έγκρισης, στοιχεία έγκρισης της Επιτροπής Ερευνών, αριθμό πρωτοκόλλου και την αντίστοιχη ανάρτηση στη Διαύγεια.
  • Λίστα συμβάσεων που έχει συνάψει το έργο, συνοδευόμενες από ημερομηνία, αριθμό πρωτοκόλλου, ονοματεπώνυμο συμβαλλόμενου, ποσό πληρωμής, διάρκεια, στοιχεία έγκρισης της Επιτροπής Ερευνών και την αντίστοιχη ανάρτηση στη Διαύγεια.
  • Δαπάνες που έχουν πραγματοποιηθεί στα πλαίσια του έργου, συνοδευόμενες από ημερομηνία, αριθμό πρωτοκόλλου, είδος δαπάνης, ονοματεπώνυμο συμβαλλόμενου, ποσό πληρωμής, διάρκεια, στοιχεία έγκρισης της Επιτροπής Ερευνών και την αντίστοιχη ανάρτηση στη Διαύγεια.
  • Κανονιστικές πράξεις που αφορούν στο έργο, δηλαδή οτιδήποτε δεν ανήκει στις παραπάνω κατηγορίες.

Έγγραφα
Ο χρήστης – επιστημονικός υπεύθυνος ενός έργου μπορεί επίσης να διαχειριστεί τα έγγραφα που αφορούν στη διενέργεια προμήθειας αγαθών και υπηρεσιών με απευθείας ανάθεση, στα πλαίσια της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής τους υποβολής μέσα από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΠΠ. Στην κατηγορία αυτή, ο χρήστης μπορεί να βρει τα τέσσερα (4) έγγραφα τα οποία περιλαμβάνει η διαδικασία απευθείας ανάθεσης. Τα τέσσερα (4) έγγραφα δημιουργούνται σε τέσσερεις (4) φάσεις και μόνο όταν έχει ολοκληρωθεί κάθε φάση, η διαδικασία προχωράει στην επόμενη. Τα δύο (2) έγγραφα των δύο (2) πρώτων φάσεων υποβάλλονται στις αντίστοιχες φάσεις από τον χρήστη, ενώ τα έγγραφα των επόμενων φάσεων παράγονται αυτόματα και δεν απαιτούν την παρέμβαση του χρήστη, όμως η κατάστασή τους καθορίζει το στάδιο όλης της διαδικασίας. Οι 4 φάσεις έχουν ως εξής:

1η φάση: Όταν κατά την υλοποίηση ενός έργου προκύπτει η ανάγκη προμήθειας ειδών ή υπηρεσιών (π.χ. Γραφική Ύλη, Εξοπλισμός, Ταξίδια, κ.α.) υποβάλλεται το πρωτογενές αίτημα για την προμήθεια ειδών/υπηρεσιών (Δ3-01-Ε-01) από τον χρήστη προς την Επιτροπή Ερευνών και στη συνέχεια από τον Πρόεδρο της Επιτροπής στο ΚΗΜΔΗΣ.

2η φάση: Αφού ολοκληρωθεί η ανάρτηση του Δ3-01-E-01 της 1ης φάσης στο ΚΗΜΔΗΣ και αφού ολοκληρωθεί η έρευνα αγοράς, χωρίς όμως να έχει πραγματοποιηθεί η εν λόγω προμήθεια αλλά ούτε η παραγγελία αυτής, υποβάλλεται από τον χρήστη στην Επιτροπή Ερευνών το Αίτημα Απευθείας ανάθεσης Δ2-01-Ε-01-ΠΑΡ-VIII (Έντυπο σχεδιασμού και ωρίμανσης έργων – Παράρτημα VIII), μετασχηματίζοντας το αντίστοιχο Δ3-01-E-01 της 1ης φάσης.

3η φάση: Όταν εγκριθεί το έντυπο Δ2-01-Ε-01 της 2ης φάσης από την Επιτροπή Ερευνών και αναρτηθεί στη Διαύγεια και στο ΚΗΜΔΗΣ από το Κ.Ε.Π.Π., δημιουργείται αυτόματα το Εγκριτικό Αιτήματος απ’ ευθείας ανάθεσης ΟΔ3-Ε2-01-Ε-01-ΠΑΡ-VIII.

4η φάση: Εφόσον το ποσό της προμήθειας (με Φ.Π.Α) υπερβαίνει τα 1000 ευρώ, έχει αναρτηθεί το έντυπο ΟΔ3-Ε2-01-Ε-01-ΠΑΡ-VIII της 3ης φάσης στο ΚΗΜΔΗΣ και έχουν αποσταλεί οι επιστολές ενημέρωσης στους εν δυνάμει προμηθευτές, δημιουργείται αυτόματα η σύμβαση απ’ ευθείας ανάθεσης (ΟΔ3-Σ2-01-Ε-01-ΠΑΡ-VIII).

Στο τέλος κάθε οθόνης εμφάνισης εγγράφων υπάρχει το ιστορικό όλων των σχετικών εγγράφων, μέσω του οποίου ο χρήστης έχει την πλήρη εικόνα της διαδικασίας και μπορεί να μεταβεί σε κάθε σχετικό έγγραφο κάνοντας κλικ στον κωδικό του. Ο χρήστης μπορεί επίσης να λαμβάνει αυτόματα ειδοποιήσεις για την κατάσταση των εγγράφων που υποβάλλει, αρκεί να κάνει κλικ στο αντίστοιχο εικονίδιο όταν αυτό εμφανιστεί και να συμπληρώσει το email στο οποίο θα αποστέλλονται οι ειδοποιήσεις. Επιπλέον, σε κάθε αλλαγή της κατάστασης των εγγράφων λαμβάνει ενημερωτικό email με οδηγίες για τις τυχόν ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσει.