Κωδικός Προγράμματος:
D.147
Επ. Υπεύθυνος:
ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
Κατηγορία:
ΕΘΝΙΚΑ
Φορέας Χρηματοδότησης:
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ημερομηνία Έναρξης:
22/01/2024
Ημερομηνία Λήξης:
13/12/2024
Περιγραφή
Αντικείμενο του προτεινόμενου Έργου αποτελεί η ανάπτυξη ενός καινοτόμου συστήματος λογισμικού, το οποίο θα διατίθεται άμεσα στην βιομηχανική αγορά (business-to-business) και έμμεσα στον τελικό καταναλωτή – πελάτη. Το σύστημα απευθύνεται στην ιδιαίτερα ανεπτυγμένη για την Ελλάδα τουριστική βιομηχανία και συγκεκριμένα στον ξενοδοχειακό κλάδο. Μέσω του συστήματος μία ξενοδοχειακή επιχείρηση μπορεί να διαχειριστεί ψηφιακά, άρα και απομακρυσμένα, τους επισκέπτες – πελάτες της, να επικοινωνήσει μαζί τους με εύκολο τρόπο μέσω της τηλεόρασης του δωματίου και των έξυπνων φορητών συσκευών (smart phone & tablets) των επισκεπτών, προωθώντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ενώ παράλληλα μπορεί να προάγει τον πολιτισμό, την κουλτούρα και τα προϊόντα της Περιφέρειας Αττικής (ή της εκάστοτε Περιφέρειάς στην οποία δραστηριοποιείται). Πρόκειται για ένα καινοτόμο εργαλείο προώθησης των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της ξενοδοχειακής μονάδας, ένα σύγχρονο 100% ψηφιακό κανάλι προβολής του πολιτιστικού αποθέματος κάθε περιοχής. Το προτεινόμενο σύστημα ενσωματώνει μια σειρά από καινοτομίες που αφορούν:
• Αξιοποίηση τεχνικών Τεχνητής Νοημοσύνης (Machine Learning) για αυτόματη αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες/ επισκέπτες (AI Chatbots)
• Ενιαίο Headless Content Management System- CMS που επιτρέπει την ανταλλαγή δεδομένων από πολλαπλά ανεξάρτητα μεταξύ τους συστήματα και την προβολή της πληροφορίας (content) ταυτόχρονα σε πολλαπλά κανάλια διαφορετικών τεχνολογιών (smart phone, tablets, Hospitality TV’s, Internet Captive Portals/Landing Pages, Websites).
• Επικοινωνία με ανεξάρτητα μεταξύ τους συστήματα και συσκευές για τον έλεγχο και παραμετροποίηση τους μέσω του υπολογιστικού νέφους (Budling Management Systems, Building Automations, Smart Locks/Doors, Points of Sale – POS, Property Management Systems – PMS, CRM, Booking Engines, κ.α.).
Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα συνδέεται με το διαδίκτυο, με τα συστήματα κρατήσεων (Property Management System – PMS), με συστήματα διαχείρισης πελατολογίου (CRM), με ολοκληρωμένα πληροφοριακά συστήματα υποστήριξης επιχειρησιακών δραστηριοτήτων (ERP), με σύγχρονα δικτυακά και τηλεπικοινωνιακά συστήματα, με έξυπνα συστήματα ελέγχου κτιριακών αυτοματισμών (BMS) αυτοματοποιώντας βασικές ξενοδοχειακές διεργασίες ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει:
• Απομακρυσμένο check in/out
• Απομακρυσμένη κράτηση/παραγγελία των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών
• Διαχείριση των ξενοδοχειακών υποδομών από τους επισκέπτες/πελάτες
• Παροχή προσωποποιημένης πληροφόρησης μέσω της σε πραγματικό χρόνο ανταλλαγής μηνυμάτων (chat), διεξαγωγής βιντεοκλήσης με το εξειδικευμένο προσωπικό του ξενοδοχείου
• Πρόσβαση στο διαδίκτυο
• Διαχείρισης της επικοινωνίας με τους πελάτες/επισκέπτες πριν την άφιξη τους στην ξενοδοχειακή μονάδα, κατά την διάρκεια της παραμονής τους αλλά και μετά την αποχώρηση τους.