Το LINEup στοχεύει στον εντοπισμό βασικών παραγόντων επιτυχίας για ποιοτική εκπαίδευση για όλους, χαρτογραφώντας και αναλύοντας τον ερευνητικό σχεδιασμό και τα ευρήματα των υπαρχόντων διαχρονικών δεδομένων για τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (μαθητές 6-18 ετών). Λαμβάνοντας υπόψη ότι το 2023 είναι το Ευρωπαϊκό Έτος Δεξιοτήτων και σύμφωνα με τους στόχους του Ευρωπαϊκού Χώρου Εκπαίδευσης και της Σύστασης του Συμβουλίου για τις Διαδρομές προς τη Σχολική Επιτυχία, το έργο εστιάζει στην επίτευξη και την απόκτηση βασικών δεξιοτήτων. Το LINEup βασίζεται σε μια ολοκληρωμένη έρευνα γραφείου που στοχεύει στη συλλογή, ανάλυση και σύνοψη δεδομένων που επιτρέπουν την αξιολόγηση των ανισοτήτων στην εκπαίδευση με την πάροδο του χρόνου σε 31 χώρες, και με ιδιαίτερη έμφαση στη Νότια και Δυτική Ευρώπη. Μέρος των δραστηριοτήτων είναι αφιερωμένο στην κατανόηση του βαθμού σε ποιο βαθμό οι διαφορετικές βάσεις δεδομένων μπορούν να γίνουν άμεσα συγκρίσιμες και να παραδώσουν μια μελέτη σκοπιμότητας που φέρνει καινοτομία στην ερευνητική κοινότητα που ενδιαφέρεται για τη συγκριτική διαχρονική ανάλυση. Μια ποιοτική έρευνα σε χώρες του έργου συμπληρώνει τη χαρτογράφηση για τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων σχετικά με τη διαδικασία υλοποίησης και τον αντίκτυπο πιθανών αντισταθμιστικών παρεμβάσεων. Σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατων διαχρονικών μελετών, ο στόχος είναι να διερευνηθεί περαιτέρω τι μπορούν να κάνουν τα σχολεία για να κρατήσουν τους μαθητές τους αφοσιωμένους, να ικανοποιήσουν τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες τους και να μειώσουν τις ανισότητες βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Το LINEup θα συμβάλει στη διεύρυνση της βάσης γνώσεων σχετικά με το τι διαμορφώνει τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα με την πάροδο του χρόνου και σε παρεμβάσεις με επίκεντρο τους μαθητές με στόχο την αύξηση της απόδοσης στις βασικές δεξιότητες και τη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης από την εκπαίδευση και την κατάρτιση, που αποτελούν βασική πρόκληση σε όλη την Ευρώπη. Θα δοθεί προσοχή στη συνεργασία με τις εθνικές αρχές των συμμετεχουσών χωρών για τον εντοπισμό και την πρόσβαση σε διαχρονικά δεδομένα και άλλες διοικητικές πηγές και για την επικύρωση και διάδοση των αποτελεσμάτων σε ευρωπαϊκό, εθνικό και τοπικό επίπεδο για ένα πιο υποστηρικτικό και δίκαιο σχολικό περιβάλλον.