Κωδικός Προγράμματος:
D.002
Επ. Υπεύθυνος:
ΜΠΟΪΛΕ ΜΑΡΙΑ-ΠΟΥΛΙΑ
Κατηγορία:
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ
Φορέας Χρηματοδότησης:
ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Αντικείμενο:
Ημερομηνία Έναρξης:
01/07/2023
Ημερομηνία Λήξης:
30/06/2026
Ιστοσελίδα:

Περιγραφή

Η προληπτική συντήρηση (ΠΣ) είναι ένα κρίσιμο στοιχείο για τη βελτιστοποίηση των πρωτογενών πόρων που χρησιμοποιούνται στην οικονομία και στα θεμελιώδη συστήματα υποδομής (με παράλληλο μετριασμό της κλιματικής αλλαγής επίσης). Επί του παρόντος, τόσο η βιομηχανία όσο και η ακαδημαϊκή κοινότητα και η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση στερούνται ολοκληρωμένων προγραμμάτων σπουδών για τη ΜΑ. Το Στόχοι του PreMETS είναι να εισαγάγει μια συμμαχία για την ενίσχυση της ευρωπαϊκής καινοτομίας στην συντήρησης μέσω επιχειρηματικής συνεργασίας, εκπαίδευσης και κατάρτισης για την την ανάπτυξη μιας συνεκτικής ψηφιακής πλατφόρμας που θα καλύπτει όλες τις πτυχές της διαδικασίας PM. Σε αυτό το πλαίσιο, οι γενικοί στόχοι του PreMETS (που συνδέονται με τους στόχους της πρόσκλησης) είναι: ΣΤΟΧΟΣ1: Ανάπτυξη μιας καινοτόμου διεπιστημονικής και διατομεακής εκπαιδευτικής εργαλειοθήκης PM (ECTS και ECVET) που θα χρησιμοποιηθεί για την κατάρτιση 1000+ εκπαιδευομένων ΜΜ (φοιτητών, εκπαιδευομένων ΕΕΚ) και εργατικού δυναμικού κατά τη διάρκεια της υλοποίησης του έργου. ΣΤΟΧΟΣ2: Ανάπτυξη μιας εργαλειοθήκης αιχμής για εκπαιδευτές στον τομέα της ΜΑ (τριτοβάθμια εκπαίδευση, επαγγελματική εκπαίδευση, επιχειρήσεις) που θα υιοθετηθεί από 250+ εκπαιδευτές κατά τη διάρκεια της υλοποίησης του έργου. ΣΤΟΧΟΣ3: Ανάπτυξη ενός πλαισίου πιστοποίησης μικρο-πιστοποιητικών για μικρο-μαθήματα που σχετίζονται με τα ΜΑ που θα δώσει τη δυνατότητα σε τουλάχιστον 500 εκπαιδευόμενους (φοιτητές, εκπαιδευόμενους επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, εργαζόμενους) να λάβουν πιστοποίηση για αναγνώριση δεξιοτήτων ΣΤΟΧΟΣ4: Ανάπτυξη μιας διεπιστημονικής πλατφόρμας που θα περιλαμβάνει την εκπαίδευση ΜΑ εργαλειοθήκη, το πακέτο για τους εκπαιδευτές ΜΜ, τα μικροπιστοποιητικά σύστημα πιστοποίησης, μια ενσωματωμένη υπηρεσία υπολογισμού της διαδικασίας ανάλυσης του κύκλου ζωής (που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευόμενους για να δοκιμάσουν διάφορες ανθεκτικές στρατηγικές ΜΜ και να αξιολογήσουν τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις) και έναν εικονικό χώρο για την ανάπτυξη μικτών εργοστασίων διδασκαλίας. ΣΤΟΧΟΣ5: Πιλοτική εφαρμογή των μαθημάτων κατάρτισης και της πλατφόρμας μέσω καινοτόμων μικτών μαθημάτων μάθησης με βάση την εργασία απόσπασης μαθητείας όπου μεικτοί εκπαιδευόμενοι από τον ακαδημαϊκό χώρο, την ΕΕΚ και τη βιομηχανία (στο πλαίσιο της συντονισμό εκπαιδευτών και εμπειρογνωμόνων) θα πειραματιστούν με την αποκτηθείσα τεχνογνωσία στον κυβερνοφυσικό τομέα. βιομηχανικά περιβάλλοντα.