Το έργο αποσκοπεί στη βελτίωση της σχολικής εκπαίδευσης και της υποστήριξης της ανάπτυξης εκπαιδευτικών στόχων λαμβάνοντας ιδιαίτερα υπόψη μαθητές που χρήζουν εκπαιδευτική υποστήριξη (ιδιαίτερα παιδιά από περιθωριοποιημένες κοινωνικές ομάδες). Οι δράσεις είναι θεωρητικές και πρακτικές. Οι θεωρητικές στοχεύουν στη σύγκριση των εθνικών εκπαιδευτικών συστημάτων σχετικά με το συντονισμό δράσεων τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης και την ανάδειξη καλών πρακτικών στις συμμετέχουσες χώρες.